הסתיימה הגשת הבקשות למלגות לשנה זו – בקרוב יימסרו התשובות

למעלה מ-2,000 פניות הגיעו לוועדת המלגות של ועד העדה הספרדית ∙ המלגות, בסך כולל של מאות אלפי שקלים, יוענקו בטקס מרשים בהמשך השנה ∙ הגשת טפסים למלגה לשנת הלימודים תשפ"ה תחל בנובמבר 2024 

מפעל המלגות לסטודנטים וסטודנטיות הוא גולת הכותרת של פעילות ועד העדה היהודית ספרדית חיפה. מעטות העמותות (אם בכלל) שמצליחות לחלק מדי שנה מלגות בסך כולל של מאות אלפי שקלים, ולעשות זאת ברציפות כבר עשרות שנים – ועל כן הסיפוק הרב של אנשי ועד העדה.

לאחר פרסום ההודעה על מתן מלגות לשנת הלימודים תשנ"ד, פנו אל הוועד כ-2,000 סטודנטים וסטודנטיות ונשלחו מאות רבות של בקשות. המועד האחרון להגשה חל השבוע, וכעת יבחנו חברי ועדת המלגות – לימור דהן, בתיה חיימוב רומן ומכלוף עקיבא – כל פניה ופניה על-מנת לבחון אם היא עומדת בקריטריונים. התשובות יימסרו בחודשים הקרובים והמלגות עצמן יוענקו כמיטב המסורת בטקס מרשים בהשתתפות אישי ציבור ואורחים רבים.

מכלוף עקיבא, יו"ר ועדת המלגות מזה למעלה מ-15 שנים, סיפר כי הוא מקדיש לכל בקשה את מלוא תשומת הלב, ומשתדל לדון לכף זכות – על-מנת לסייע לכמה שיותר צעירים וצעירות לרכוש השכלה ולסלול לעצמם נתיב לקריירה מתגמלת: "לימודים בשילוב פעילות קהילתית מעצבים אזרחים תורמים. אנחנו מסייעים ליצור הון אנושי משמעותי בחיפה".

בוועד העדה הספרדית מתחייבים לחלק מלגות גם בשנת הלימודים הבאה. האפשרות להגיש בקשות לתשנ"ה תיפתח בנובמבר 2024.

פוסטים נוספים

בודק...