שגרה מבורכת של עשייה והנאה הפעילויות המגוונות במרכז היום של בית האבות הספרדי

מבקרות עם יכולות סריגה מדהימות יוצרות כובעים וצעיפים מרהיבים כל המבקרים במרכז מסיימים כל יום עם מוזיקה התוצאה: מורל גבוה ואנרגיות מרוממות

למי מאיתנו שגרה שיש בה גם עשייה וגם הנאה לא ממלאת את הנפש באנרגיות חיוביות?   בגיל הזהב שגרה מבורכת זו  פי כמה חשובה ויעידו על כך המבקרים והמבקרות במרכז היום של בית האבות הספרדי בחיפה – אשר זוכים לשגרה מושקעת ומלאה בפעילויות.

כך למשל כשהתגלה שלחלק מהנשים אשר מגיעות למרכז יש כישורי סריגה יוצאים מן הכלל, החליטו אנשי הצוות ביחד עם רכזת התעסוקה והמבקרות עצמן למנף את היכולות. הן אספו את כל הצמר שממילא נמצא בבתים שלהן, מיינו אותו לפי סוגים ולפי צבעים והחלו ללמד זו את זו טכניקות סריגה מגוונות.

מדי יום בוחרות המבקרות במרכז היום שילובי צבעים ייחודיים וסורגות כובעים וצעיפים יפהפיים. פעולת הסריגה מחזקת מיומנויות מוטוריות ואת הקשר החשוב בין היד לעין, ובאופן כללי מספקת ערך מוסף לשהות במרכז. על הפרק תרומה של הכובעים והצעיפים לילדים בשכונות מוחלשות בחיפה, כך שלעשייה החיובית לכשעצמה תתווסף מטרה ערכית חברתית חשובה.

וגם הנאה: במרכז היום של בית האבות הספרדי בחיפה מקפידים לסיים כל יום עם זמר ומוזיקה שמעלים את מפלס מצב הרוח ומחברים את המבקרים לאנרגיות של שמחה ורגש. לדוגמה – הופעת בוזוקי של הזמר איתן ארד שהתקיימה השבוע. השירים היווניים עוררו אצל כל הנוכחים במרכז רגשות נוסטלגיים, והצלילים של כלי הנגינה הייחודי חדרו ללבבות.

"איזה כיף שיש לנו גיוון, כל יום זמר אחר עם סגנון שירה אחר", סיכם אחד המבקרים את השגרה המוצלחת במרכז היום.

פוסטים נוספים

בודק...