קסם בטעם של פעם: ביקור מרגש של מועדון ה-5 הפנינג רכבי אספנות שכולו אהבה בבית האבות הספרדי

מנהלי מועדון ה-5 יזמו, מנהלת קשרי הלקוחות אילנית פולק וסמנכ"ל בית האבות עדי מתתיהו הפיקו – והדיירים זכו לאירוע מלהיב ∙ יותר מ-30 כלי רכב עתיקים ומרשימים הזכירו לכולם ימים עברו  

אחד מדיירי בית האבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה היה חבר במשך שנים רבות במועדון ה-5 – עמותה שמחברת בעלי רכבי אספנות קלאסיים ומפתחת מודעות להיסטוריה המוטורית בארץ. חבריו של הדייר החליטו לערוך לו מחווה מרגשת ולהגיע לביקור בבית האבות – עם למעלה מ-30 רכבים עתיקים ומרהיבי עין.

כשמנהלי מועדון ה-5 ביחד עם בני משפחתו של הדייר הציעו את הרעיון לאילנית פולק, מנהלת קשרי לקוחות, היא נרתמה מיד למימוש היוזמה הייחודית ופעלה במרץ כדי לאפשר את הביקור. גם אחראית התרבות טניה סבסטינוב לקחה חלק בהפקה המורכבת, ומי שעוד תרם רבות להפיכת הביקור להפנינג שמשך אליו את כל הדיירים הוא סמנכ"ל בית האבות, עדי מתתיהו, שאמר: "אנחנו כל הזמן עסוקים באיך לתת לדיירים רגעים טובים ומהנים. אם זה טלוויזיה במעגל סגור, אם אלה אירועים בתוך בית האבות, אבל בעיקר בעת הזו בקורונה אנחנו חייבים להיות יצירתיים. הקשר עם מועדון ה-5 רק בתחילתו. בקרוב נקיים כאן קשר עם מועדון ה-5 של אזור השפלה ונערוך עוד אירועים ככל שהדבר יתאפשר לנו".

מנהלי מועדון ה-5, ד"ר ישראל לסטר וחנן ארד, סיפרו לדיירים ולצוות סיפורים מרתקים אודות כלי הרכב שהגיעו לבית האבות – רכבי אספנות מיוחדים שמספקים עוד הוכחה (למי שזקוק לכך) שגם בגיל מתקדם יש קסם רב. כלי הרכב עצמם גנבו את ההצגה בזכות המראה המרשים והנוסטלגיה שעוטפת אותם, והדיירים ביחד עם בני המשפחה והאורחים לא הצליחו להסתיר את התרגשותם.

בת משפחה של אחד מדיירי בית האבות אמרה: "אני עומדת כאן, כולי נפעמת לגלות שגם בעת הקורונה אפשר להוציא את הדיירים, שחלקם לא במצב בריאותי טוב, קצת לשמש – ולתת להם רגעי אושר ונחת. לתת להם להרגיש שהם יכולים לצאת מהחדרים ובעיקר את התחושה של 'חושבים עלינו'. כל הכבוד לעדי מתתיהו שביחד עם אילנית פולק ארגנו, יזמו – והנה לפנינו הפנינג מסעיר ומהנה".

בסיום האירוע הודה מתתיהו בחום למנהלי מועדון ה-5: "אתם מייצגים קבוצה של אנשים איכותיים וערכיים. הצלחתם לרגש את הקהל עם אהבתכם למכוניות". השבת שטופת השמש והכיבוד העשיר שהכין צוות המטבח השלימו יום משמח במיוחד לכל המשתתפים בהפנינג. אילנית פולק סיכמה: "החלטנו לקיים את האירוע הזה כי זה בדיוק האירוע שאותו אפשר לקיים בבית האבות מבלי להיכנס פנימה ומבלי לסכן איש. בדרך זו אנחנו יכולים לתת לדיירים את האפשרות ליהנות מהשמש החמימה ומהמראות המיוחדים של רכבים ישנים ומסודרים. תענוג לעיניים! אני כל-כך שמחה שיש לנו דרכים כאלה ואחרות ליהנות עם הדיירים שלנו".

פוסטים נוספים

בודק...