עיריית חיפה אומרת תודה למתנדבים המסורים

הקורונה הבליטה גם את הצד היפה של הישראלים: הלכידות החברתית ∙ הארגונים שנרתמו לסייע לנזקקים זכו לכבוד בטקס מרגש בהשתתפות ראש העיר עינת קליש  ∙ העדה היהודית הספרדית יוצגה בטקס על-ידי מר מכלוף עקיבא     

ההתמודדות עם מגפת הקורונה הייתה מאתגרת לכולנו, ובפרט לאוכלוסיות מועטות יכולת. ארגונים ומתנדבים שנחלצו לעזרת אוכלוסיות אלה הוזמנו לטקס הוקרה מיוחד שיזמה עיריית חיפה.

בטקס המרגש, שנערך בהיכל העירייה, השתתפה גם ראש העיר, ד"ר עינת קליש, שהודתה למתנדבים וציינה את המסירות הרבה שלהם גם בימים של אי ודאות וקושי ממשי. כמו כן בירכו את מקבלי תעודות ההוקרה סגן ראש העיר מיכאל אלפר וראש מינהל שירותים חברתיים וקהילה בעיריית חיפה, מאירה קיפרמן. לאחר מכן הוקרן סרטון שמתעד את הפעילות ההתנדבותית הענפה בעיר בימי הקורונה ומציג את הפנים היפות של חיפה והחיפאים.

העדה היהודית הספרדית היא בין הארגונים שזכו לכבוד הראוי להם. הארגון, שמסייע באופן קבוע לנזקקים, קיבל באחד הסגרים מהעירייה רשימה של 50 משפחות במצוקה. למרות הסגר והמגבלות הרבות באותם ימים, מתנדבי העדה הספרדית ארגנו וארזו חבילות גדולות שכללו מצעים, מגבות ופריטים נוספים בהתאם לצורכי המשפחות. המתנדבים גם עברו באופן אישי בין המשפחות ומסרו את החבילות המועילות.

מי שייצגו את העדה היהודית הספרדית בטקס הם מכלוף עקיבא, יו"ר ועדת ביגוד, ולימור דהן, חברת הוועדה. מכלוף לא שכח להודות גם לחברות האופנה שנרתמו למאמץ ותרמו בנדיבות, והבטיח להמשיך בנתינה מכל הלב גם בשגרה.

פוסטים נוספים

בודק...