ב

סופרלנד, מדעטק, נינג'ה והמון כיף – קייטנת הקיץ המושקעת של ועד העדה היהודית ספרדית

כ-50 ילדים מקרית חיים עברו שפע חוויות מהנות ∙ ההתלהבות של הילדים עברה גם להורים, ששלחו מכתבי תודה נרגשים ∙ יו"ר ועדת החינוך של ועד העדה, שפרה ענתבי: "זו השנה השנייה שארגנו קייטנה. לאור ההצלחה נמשיך גם בקיץ הבא"

ועדת החינוך של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה הפכה את החופש הגדול של כ-50 ילדים בקרית חיים למלהיב באמת. חברות הוועדה בתיה חיימוב-רומן ולימור דהן, והיו"ר שפרה ענתבי, ארגנו קייטנה בבית רסלר ו-וידאו שהיא תכלול מגוון רחב מאוד של פעילויות מהנות ומעניינות.

בין השאר זכו הילדים לבלות בקאנטרי "ספייס" בנשר, להתאמן במתקני נינג'ה בסמי עופר, לשחק באולינג, לבקר במדעטק והגיעו גם לסופרלנד בראשון לציון. הקייטנה כללה גם ארוחת צהריים ועוד מבחר תכנים. ההורים, שרובם לא יכולים להרשות לעצמם לממן בילויים יקרים לילדים במהלך חופשת הקיץ, שלחו מכתבי תודה נרגשים לנשות ועדת החינוך.  

בנוסף, קיבלו הילדים חולצות ייחודיות עם סמל ועד העדה, ומתנה יפה בסיום הקייטנה. "אין לי ספק שהילדים יחזרו לבית הספר עם חיוך גדול והמון חוויות, ויספרו לכל החברים שלהם כמה כיף היה להם בחופש הגדול", אמרה שפרה ענתבי. "זו השנה השנייה שארגנו קייטנה. לאור ההצלחה נמשיך גם בקיץ הבא". ועדת החינוך הודתה לעמותת הספורט חיפה, למנהל המרכז הקהילתי בית רסלר, זכריה, ולצוות המדריכים המסור של המרכז על התרומה להצלחת הקייטנה.

פוסטים נוספים

בודק...