לשמור על אמפתיה גם במצב חירום שנמשך קרוב לשנה

עובדי הבית הספרדי השתתפו בסדנאות ייעודיות לחיזוק החוסן ושימור תחושת השליחות בתקופת אי ודאות מתמשכת ∙ מנכ"לית הבית הספרדי, נטעלי בן: "כל הצוותים יצאו עם תובנות משמעותיות" 

המציאות בישראל מציבה אתגרים רבים בפני כולנו, ובפרט למי שעובדים במקצועות שהמהות שלהם היא טיפול ועזרה לאחרים. לא קל לשמור על אמפתיה כשנמצאים במצב חירום מתמשך כבר קרוב לשנה שלמה. כמעט בלתי אפשרי לקיים שגרת עשייה בריאה בתקופה של אי ודאות שעדיין לא רואים את סופה. בבית הספרדי דואגים להעניק לעובדות ולעובדים כלים מתאימים להתמודדות עם המצב המאתגר, כך שיוכלו לשמר את הנתינה היומיומית.

כחלק מהמחויבות לחזק את הצוות, נערכו בבית הספרדי סדנאות ייעודיות להעצמת החוסן האישי והמקצועי. "כל הצוותים תיארו את המפגשים כחשובים ומועילים", סיכמה את היום בסיפוק נטעלי בן, מנכ"לית הבית. "העובדות והעובדים יצאו מהסדנאות עם תובנות רבות ומשמעותיות על תחושת השייכות לבית ועל ערכה של השותפות המקצועית".

"המציאות מרגישה לעיתים כבלתי אפשרית", הוסיפה נטעלי בן. "האחריות שלנו כמנהלים היא לאפשר לצוות לתפקד באופן מיטבי גם במצב הנוכחי, בתקווה לימים טובים יותר במדינה".

פוסטים נוספים

בודק...