לכבוד פסח: עמותת העדה היהודית הספרדית חילקה בגדים למשפחות במצוקה

כ-30 משפחות מקרית אליעזר הגיעו לבית העמותה ויצאו עם בגדים חדשים ותחושה טובה ∙ חלוקת הבגדים התקיימה תוך הקפדה על קפסולות ומסכות

כ-30 משפחות מעוטות יכולת משכונת קרית אליעזר הגיעו השבוע אל בית העדה היהודית הספרדית בחיפה – ויצאו ממנו עם בגדים חדשים שנתרמו ע"י חברות אופנה מובילות בארץ, שיוסיפו חגיגיות לפסח המתקרב. 

המשפחות נהנו מהאפשרות לשוטט במקום, לעבור בין המדפים, לבחור מבין שפע הבגדים היפים והאיכותיים וגם מהאכפתיות של כל המעורבים בפרויקט המבורך.

האירוע נערך בשיתוף פעולה עם המרכז הקהילתי "הורים במרכז" שבשכונת קרית אליעזר, תוך הקפדה על קפסולות ומסיכות. לקחו בו חלק מכלוף עקיבא, יו"ר מפעל הביגוד  של העדה הספרדית בחיפה, לימור דהן מנהלת הפרויקט, שפרה ענתבי חברת ועדת חינוך והמתנדבות המסורות אנה, מונה ורותי. 

מפעל חלוקת הביגוד של העדה היהודית הספרדית בחיפה מתקיים מספר פעמים בשנה, במוסדות העמותה. הבגדים, שנבחרים בקפידה, מוענקים למשפחות נזקקות, מרכז לנשים מוכות, פנימיות של בני נוער במצוקה וילדים שהוריהם מתקשים לרכוש עבורם בגדים. 

כל נתינה מרחיבה את הלב גם בצד הנותן וגם בצד המקבל. היכולת לסייע למי שזקוק לעזרה ותמיכה, והאור בעיניים של כל מי שיצאו עם פריטי לבוש חדשים ויפים, חיזקו את אנשי העדה היהודית הספרדית. נציגי המשפחות הודות מקרב לב לעמותה, וציינו שבזכותה החג שלהן השנה יהיה שמח ואופטימי יותר: "תודה רבה לכל מי שפעל למען זה, ותרם לזה. זה באמת מאוד מאוד עוזר. שיהיה לכם רק טוב!"

מצורפים צילומים קרדיט: באדיבות ועד העדה היהודית הספרדית חיפה

פוסטים נוספים

בודק...