לכבוד יום המעשים הטובים: חגיגת כדורגל בפנימיית "אהבה"

מתנדבות העדה היהודית הספרדית בחיפה ארגנו אירוע מיוחד לנערים בסיכון ∙ כדורגל העבר יוסי ג'אנח שפט בטורניר ותרם להתרגשות הרבה

יום המעשים הטובים הוא הזדמנות מצוינת לכולנו לעשות מעשה טוב למען אחרים. עמותת העדה היהודית הספרדית בחיפה, שמקפידה על עשייה למען אוכלוסיות מוחלשות בכל ימות השנה, בחרה לציין את יום המעשים הטובים 2022 באירוע ייחודי: ארגון טורניר כדורגל בהשתתפות עשרות נערים ונערות שגרים בפנימיית "אהבה".

פנימיית "אהבה" ממוקמת בכפר ביאליק, ומעניקה בית חם לכ-200 ילדים ובני נוער בגילאי 6-18 אשר מוגדרים כילדים בסיכון – עקב עוני חמור, חוויות טראומתיות, פגיעות רגשיות, רקע משפחתי קשה ועוד.

האהבה של הנערים והנערות לכדורגל הובילה את העדה היהודית הספרדית בשיתוף עם עמותת הספורט  ליזום טורניר חגיגי בהשתתפות בתיה חיימוב-רומן, יו"ר ועדת החינוך והתרבות של העדה הספרדית, לימור דהן ושפרה ענתבי. תוכנן אירוע מושקע עם אורח מיוחד – שחקן עבר ממכבי חיפה, יוסי ג'אנח, ששפט במשחקים והרעיף תשומת לב חיובית על הילדים הנרגשים. ביום החגיגי נכחו גם מנהלת בית הספר בפנימיית "אהבה", עינת קפון, מורי בית הספר, מדריכים ומתנדבים.

כל הנערים והנערות קיבלו מדליה ושי נאה – ערכת טיפוח תרומת העדה היהודית הספרדית בחיפה. המנצחים קיבלו גם גביעים, אבל אין ספק שהזוכים האמיתיים היו כל מי שהשתתפו בטורניר, הן מהצד המקבל והן מהצד הנותן – בזכות ההוכחה הנוספת לכך שמעשה טוב מאיר את החיים ועוזר מאוד להתמודד עם קשיים ואתגרים.

פוסטים נוספים

בודק...