להתמודד עם אירועים מורכבים בעזרת קרמיקה: טיפול ייחודי בבית הספרדי

הסדנא מועברת במרכז השיקום החדש של הבית הספרדי ∙ המשתתפים יקבלו כלים ייעודיים לוויסות רגשי באמצעות טכניקות מעולם החומר ∙ מנחת הסדנא היא ד"ר ג'נט ג'ינו, מנהלת המרכז החיפאי לקרמיקה ואמנות

גוף ונפש מחוברים זה לזה באופן עוצמתי. גם לרוח וחומר השפעה הדדית משמעותית, וסדנא חדשה במרכז השיקום של הבית הספרדי מתרגמת את החיבור הזה לטיפול אפקטיבי להפליא.

הסדנא הטיפולית נקראת "חומר לנפש", ומטרתה היא להעניק משאבים נפשיים חיוניים למי שמתמודדים עם אירועי חיים מורכבים: כלים לוויסות רגשי, זיהוי עוצמות פנימיות ושימוש נכון בהן ועוד, כל זאת על בסיס טכניקות מעולם החומר ויצירה עם קרמיקה.

בהתאם זוהי פעילות מומלצת לכל מי שחוו פגיעה בגוף/נפש במהלך המלחמה: לוחמים, לוחמות, נשות מילואימניקים, משתתפי מסיבת הטבע נובה, משפחות מפונים וכל אדם שמבקש להקנות לעצמו יכולות טובות יותר להתמודד עם המציאות הקשוחה בישראל.

מנחת הסדנא היא ד"ר ג'נט ג'ינו, אמנית ואשת מקצוע מנוסה בשילוב תרפיה באומנות. ג'נט נולדה בסקוטלנד, חיה בחיפה מזה למעלה מ-40 שנה והיא מנהלת את המרכז החיפאי לקרמיקה ואמנות.

הסדנא כוללת 6 מפגשים אשר יתקיימו במרכז השיקום של הבית הספרדי. לאחר סיום הסדנא תתקיים תערוכה קבוצתית, שמהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך ותורמת אף היא להעצמת המשתתפים.

פוסטים נוספים

בודק...