ילדים

להגיע לבית הספר עם כל מה שצריך: 90 ילדים והוריהם משתתפים בתוכנית ההכנה לכיתה א'

המטרה: צמצום פערים ומעבר חלק מהגן לבית הספר האמצעים: תוכנית בת חודשיים וציוד נחוץ כך עוזר ועד העדה היהודית הספרדית חיפה לילדי בת גלים וקריית אליעזר  

חינוך הוא מפתח הכרחי למיצוי היכולות אצל כל ילד וילדה. חינוך הוא גם משאב קריטי לצמצום הפערים בחברה, לטובת עתיד טוב יותר לכולנו. לכן, משקיע ועד העדה היהודית ספרדית חיפה תשומת לב רבה בתחום זה.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקדם את הדור הבא הוא התוכנית "מוכנות לכיתה אלף". תוכנית זו מועברת מדי שנה לעשרות ילדים וילדות, וגם להוריהם. השנה מתקיימת התוכנית במרכז הקהילתי "הורים במרכז" ומתמקדת בשכונות בת גלים וקריית אליעזר.

צוות מקצועי נרחב, כולל קלינאית תקשורת מיומנת ומדריכת הורים מנוסה, מיישם את התוכנית: הילדים מקבלים משימות וכלים ללמידה אפקטיבית, ההורים משתתפים במעגלי שיח וזוכים להדרכה שתעזור להם לעזור לילדים, ואצל כולם ניכרת התרגשות לקראת השינוי החשוב.

ההתרגשות נוכחת גם אצל מובילות הפרויקט: עו"ד בתיה חיימוב רומן, שפרה ענתבי ולימור דהן, חברות ועדת החינוך של ועד העדה, וגלית ירושלמי, מנהלת "הורים במרכז". התוכנית החלה בחודש מאי ותימשך גם לאורך חודש יוני. ועד העדה תורם לילדים גם ציוד לימודים מלא לשימוש בכיתה א'. בהצלחה לכל התלמידות והתלמידים החדשים!

פוסטים נוספים

בודק...