כל אחד יכול להיות מאסטר שף: היוזמה הטעימה והמעצימה של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה

ועדת החינוך של העמותה ארגנה סדנת בישול מושקעת להורים משכונות מוחלשות לאחר יום גדוש בהתנסויות קולינריות, נהנו המשתתפים גם מארוחה חגיגית בין ההורים שזכו לחוויה: שני אבות שהגיעו הישר מהשירות הצבאי  

חיזוק קהילות מוחלשות הוא מרכיב מרכזי בתפריט הפעילות של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה. בדרך כלל הגיבוש, ההנאה והידע החדש מושגים דרך טיול, אולם השנה, לנוכח המגבלות, החליטו נשות ועדת החינוך של העמותה לשנות כיוון: אם אי אפשר לצאת לשטח, אפשר להיכנס למטבח, ולא סתם מטבח אלא המטבח המאובזר של מכללת Be Chef.

שם, במטבח שמשקיף אל הים וכולל את כל הציוד המתקדם ביותר שיש, זכו קרוב ל-50 הורים ליום חווייתי ועשיר במיוחד. שף מוכשר של המכללה, שנחשבת לאחת המובילות בארץ בתחום ההכשרות הקולינריות, העניק למשתתפות ולמשתתפים ידע יקר ערך וטיפים מועילים לשדרוג יכולות הבישול.

האווירה הנעימה במכללה, החיבור שנוצר בין ההורים והאוכל המשובח יצרו חוויה חיובית מאוד. לסדנה הגיעו גם שני אבות עם מדים וכלי נשק, הישר מהשירות הצבאי. חברות ועדת החינוך של ועד העדה – עו"ד בתיה חיימוב רומן, לימור דהן ושפרה ענתבי – שמחו לשמוע מאותם אבות כי הסדנא סיפקה להם זמן איכות יקר ערך עם האישה, ורגעים של שפיות בתקופה מורכבת. אימהות רבות הדגישו את תחושת הפינוק, כשבין השאר הארוחה המשותפת במקום הוגשה על-ידי מלצרים באופן מכבד במיוחד.

באירוע נכחה גם גלית ירושלמי, מנהלת המרכז הקהילתי "הורים במרכז", שסייעה במימוש היוזמה הטעימה והמעצימה. נשות ועדת החינוך הבטיחו להורים כי ימשיכו ליזום למענם אירועים חווייתיים.

פוסטים נוספים

בודק...