העדה הספרדית מסייעת לילדי גן להגיע מוכנים לבית הספר

פרויקט חשוב בשכונת קרית אליעזר ∙ הילדים זוכים במיומנויות חיוניות לקראת המעבר המשמעותי מהגן לבית הספר ∙ העדה הספרדית מעניקה גם תכולת ילקוט  

בחודשים מאי ויוני מתקיים בבית "הורים במרכז" שבשכונת קרית אליעזר פרויקט חשוב במיוחד: הכנת ילדי גן החובה לקראת המעבר לכיתה א'. העדה הספרדית בחיפה תורמת לפרויקט ומלווה אותו באופן קבוע.

המעבר לכיתה א' הוא נקודת ציון משמעותית בחיים של כל ילד וילדה, וגם עבור המשפחה כולה מדובר באירוע מרגש. על-מנת לצלוח את השינוי בקלות, להסתגל תוך זמן קצר ככל האפשר למסגרת החינוכית החדשה שעלולה להיות גם מלחיצה ולהפיק מקסימום תועלת מהלמידה, נדרשת היערכות מקיפה – ולכן העדה הספרדית בחיפה נרתמת לעזרה.

ההכנה כוללת עבודה בקבוצות קטנות על-מנת לפתח מיומנויות לימודיות חיוניות בבית הספר. כמו כן מושם דגש רב על התנסויות חיוביות בסביבה המדמה כיתה – כדי לחזק את הביטחון העצמי ואת תחושת המסוגלות של המשתתפים בתוכנית.

הסגל המקצועי שמפעיל את תוכנית ההכנה כולל השנה לראשונה גם מדריכה דוברת רוסית, שמסייעת לעולים חדשים ולילדיהם להתמודד עם האתגר הכפול. בנוסף מעניקה העדה הספרדית לכל ילד וילדה תכולת ילקוט, כך שההיערכות לבית הספר תהיה מושלמת.

את הפרויקט החשוב, שמהווה עוד דוגמה לתרומה לקהילה של העדה הספרדית בחיפה, מובילות מטעמה עו"ד בתיה חיימוב-רומן, יו"ר ועדת החינוך, וחברות ועדה זו לימור דהן ושפרה ענתבי. מטעם "הורים במרכז" מנהלת את הפעילות המבורכת רכזת התוכניות וקשרי קהילה, גלית ירושלמי. 

פוסטים נוספים

בודק...