העדה היהודית הספרדית חילקה 230 משלוחי מנות לילדי חיפה

מתנדבי העמותה הגיעו ל-7 גני ילדים ומרכז קהילתי בשכונות מוחלשות – והפכו את החג של הילדים לשמח באמת ∙ התרומה התקבלה בהתלהבות, גם מצד הילדים וגם אצל ההורים

פורים הוא ללא ספק החג השמח ביותר בלוח השנה היהודי: התחפושות מוסיפות צבע ועניין לאירועים השונים, משלוחי המנות תורמים מתיקות ואפילו הרעש של הרעשן מתקבל בחיוך ובברכה. עבור משפחות מאוכלוסיות מוחלשות ומשפחות מרובות ילדים, פורים הוא גם מקור למתח – בגלל המצוקה הכלכלית שמקשה על רכישת משלוחי המנות.

על-מנת להבטיח פורים שמח באמת לכולם, ועדת חינוך ותרבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה ארגנה לא פחות מ-230 משלוחי מנות. כל ערכה כללה ממתקים, מסיכה ורעשן, ומי שזכו לקבל את המשלוח המשמח היו ילדי 7 גנים בשכונות קריית אליעזר, נווה יוסף, תל עמל, חטיבת כרמלי ובת גלים. כמו כן הגיעו המתנדבים המסורים של העדה היהודית הספרדית גם למרכז הקהילתי "הורים במרכז".

משלוחי המנות חולקו ביום שבו נערכו מסיבות הפורים בגנים, והסבו אושר של ממש לילדים המחופשים. גם ההורים התרגשו מהנתינה, ומסרו את תודתם על כך שנחסך מהם הצורך להתמודד עם הקושי הכלכלי.

את הפעילות יזמו והובילו בתיה חיימוב-רומן, יו"ר ועדת חינוך ותרבות, מרכזת ועדת ביגוד וחינוך לימור דהן, ושפרה ענתבי. שלושתן הביעו סיפוק רב מהיכולת להרבות שמחה בפורים, והתחייבו להמשיך לסייע לאוכלוסיות מוחלשות גם בשגרה.

פוסטים נוספים

בודק...