ביקור מרגש במרכז היום

ביקור מרגש במרכז היום: משתתפי "המסע הישראלי" הפיחו תקווה חדשה ואפילו שמחה

בני נוער המשתתפים בתוכנית שמטרתה הענקת זהות ישראלית משמעותית הגיעו לבית הספרדי ∙ המפגש עם האוכלוסייה הוותיקה הוליד רגעים מרגשים וגם משמחים ∙ האירוע כלל שיחות מגוונות, מעגל שירה וריקודים 

אירועי שמחת תורה, והמלחמה שפרצה בעקבותיהם, מובילים באופן טבעי לתחושות מורכבות וקשות אצל רוב אזרחי ישראל. בימים שבהם החדשות קשות חשוב יותר מתמיד לשמור על חוסן רגשי, בין השאר באמצעות פעילויות שמפיחות תקווה ומזכירות לכולנו שיש גם יופי במציאות חיינו.

אירוע שכזה היה הביקור של משתתפי "המסע הישראלי" במרכז היום של הבית הספרדי. המסע הישראלי הוא תוכנית חינוכית ייחודית של ארגון בעל אותו שם, שבראשו עומד האלוף במיל' אליעזר שקדי. מטרת התוכנית היא העמקת החיבור של בני נוער וחיילים לישראל ובמקביל העצמת ערכים אוניברסליים כגון מעורבות חברתית והכרה בפלורליזם. יישום החזון מושג באמצעות מסע בכל רחבי הארץ ומפגשים עם אוכלוסיות מגוונות.

אחת התחנות שנבחרה למסע הייתה מרכז היום של הבית הספרדי. התוצאה: מפגש בין דורי מעצים עבור שני הצדדים. המשתתפים הצעירים הצטרפו למבקרים הוותיקים של מרכז היום למעגל שירה, כולם רקדו יחד בשמחה ולאחר מכן התנהלו גם שיחות ערות על החיים בישראל. המפגש הפיח תקווה חדשה בקרב נשות ואנשי מרכז היום, והעלה את המורל גם אצל בני הנוער וגם אצל בני ובנות הגיל השלישי.

פוסטים נוספים

בודק...