ביחד ננצח: ועד העדה היהודית ספרדית ארגן קורס הכנה לצה"ל בקריית חיים

ביחד ננצח: ועד העדה היהודית ספרדית ארגן קורס הכנה לצה"ל בקריית חיים

המפגשים מסייעים לבני הנוער להגיע לשירות משמעותי בצבא ∙ המשתתפים זוכים למידע מועיל והכנה אפקטיבית לתהליך המיון ∙ יו"ר ועדת החינוך של ועד העדה, שפרה ענתבי: "בתקופה זו מתעצמת החשיבות של מיצוי הפוטנציאל של כל המלש"בים והמלש"ביות"

בני נוער רבים מעוניינים בשירות משמעותי בצבא, אבל לא תמיד מצוידים בכלים המתאימים כדי לממש את המטרה החשובה הזו. כדי לסייע להם, ארגנה ועדת החינוך של ועד העדה היהודית הספרדית חיפה קורס הכנה לצה"ל.

הקורס התקיים במרכז הנוער "בית מגנצה" בקריית חיים, והגיעו אליו למעלה מ-20 צעירים וצעירות. במהלך המפגשים המגוונים קיבלו המשתתפים ידע חיוני וכלים פרקטיים. בפרט התמקד הקורס בהכנה אפקטיבית לצו הראשון וליום המא"ה שמהווה תחנה מרכזית בהליך המיון, ומשפיע במידה רבה על השיבוץ בצבא.

בנוסף כללו המפגשים הקניית ערכים כמו אהבת הארץ, וכן העצמה אישית כדי לחזק את האמון של בני ובנות הנוער ביכולות שלהם. הקורס התקיים בשיתוף פעולה עם "צעד קדימה", עמותה שמתמחה בתחום המיזמים החברתיים.

יו"ר ועדת החינוך של ועד העדה, שפרה ענתבי, וחברות הוועדה בתיה חיימוב-רומן ולימור דהן, זכו לשבחים רבים מצד המשתתפים – גם על התוכנית המועילה וגם על ההתגייסות לעזרה ותמיכה בדרך לשירות משמעותי בצה"ל. שפרה ענתבי הדגישה את חשיבות המיזם: " בתקופה זו מתעצמת החשיבות של מיצוי הפוטנציאל של כל המלש"בים והמלש"ביות. נמשיך לעזור לילדים ובני נוער מגיל גן ועד סוף התיכון להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלהם".

פוסטים נוספים

בודק...