אירועי קיץ מהנים פעמיים בשבוע בקרית חיים

לאורך כל החופש הגדול מתמלא מרכז "בראשית" בעשרות ילדים צוהלים ∙ בתפריט: יצירה, הצגות, מוזיקה, שעות סיפור ועוד שלל פעילויות – וגם הזדמנות מצוינת להתחבר לשכנים

החופש הגדול בעיצומו, והורים רבים תרים אחרי בילויים מהנים לילדים ולכל המשפחה. העדה היהודית הספרדית, ביחד עם המחלקה לגני ילדים בעיריית חיפה ועמותת הספורט חיפה, מארגנת באופן קבוע פעילויות חינמיות ליד הבית – במרכז "בראשית" בקרית חיים מערבית.

המפגשים מתקיימים פעמיים בשבוע, וכוללים בין השאר הצגות, נופש פעיל, מוזיקה חובקת עולם, יצירה, שעות סיפור והמחזה, פעילויות בסימן בריא בקיץ ועוד ועוד.

עוד תורמת להנאה הרבה של הזאטוטים ושל ההורים ההזדמנות לפגוש את השכנים וליצור חברויות חדשות. האווירה השמחה והחיובית במיוחד במהלך האירועים המושקעים פותחת את הלבבות ומייצרת שיח אנושי נעים, שהופך את החופש הגדול למהנה עבור כל תושבי השכונה.

מטעם העדה היהודית הספרדית בחיפה מובילות את הפרויקט גב' בתיה חיימוב רומן, יו"ר ועדת החינוך, גב' שפרה ענתבי חברת ועדה זו והגב' לימור דהן, גם היא חברת ועדת החינוך של העדה שהציבה לעצמה כמטרה את החיבור לקהילה ואת חיזוקה במגוון דרכים.

פוסטים נוספים

בודק...